Verzendkosten en andere vragen

Afhalen is uiteraard ook voor particulieren in overleg mogelijk.

Bel je ons dan even?
Wij adviseren je wel altijd vooraf even te bellen (035-6918072) om te voorkomen dat je onvoorzien voor een dichte deur komt te staan. Dat voorkomen wij graag!

Corona en maatregelen:
Vanwege corona houden wij de richtlijnen aan van het RIVM en in ieder geval:
– Afstand aanhouden van 1,5 meter.
– Betaling:Vooraf via de webshop + instructie “afhalen” of
ter plekke via pin app.

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

  • Bij bestelling boven €.50,00 GEEN verzendkosten.
  • Daaronder of bij andere prijsafspraken, gelden de volgende tarieven:
  • €3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot3 kg. pakketgewicht €.5,95
  • Van 3 tot 10 kg. pakketgewicht €.9,95
  • Bij pakketgewicht 10 kg of meer hanteren wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel per telefoon (035-6918072), via de chat of mail: info[@]majoorbussum.nl opvragen, voordat je gaat bestellen.

Handige tip hierbij:
Gebruiken familieleden, vrienden en/of buren ook onze producten ? Of heb jij ze ook zo enthousiast gemaakt? 🙂

Bestel dan samen ! Dat scheelt in de verzendkosten als je het naar één adres laat komen en daarna verdeelt !

De verzendkosten naar België zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot3 kg. pakketgewicht €. 8,95
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.15,00
  •  
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail info[@]majoorbussum.nl
  • BOVEN DE €.60,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestellingen beneden de E.60,00 !

De verzendkosten naar Duitsland zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot   3 kg. pakketgewicht €.  8,50
  • Van 3 tot 10 kg. pakketgewicht €.14,95
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail info[@]majoorbussum.nl
  • BOVEN DE €.80,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestellingen beneden E.80,00 !

De verzendkosten naar Frankrijk zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot3 kg. pakketgewicht €. 12,95
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.22,50
  •  
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail. 
  • BOVEN DE €.100,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.100,00 !

Jazeker, je kunt de zending traceren op deze pagina: DHL Consument Trace & Trace

Normaliter indien de bestelling via onze webshop bij ons binnen is op maandag t/m. vrijdag vóór 13.00 uur, wordt je bestelling nog dezelfde werkdag verwerkt en verzonden met DHL.

Het pakket wordt dan normaliter de eerstvolgende werkdag  op het opgegeven adres aangeboden. Met uitzondering van feestdagen en dergelijke.
Heb je op de vrijdag besteld, dan kan aflevering op zaterdag mogelijk zijn, maar zeker op de maandag.

Heb je aanbieding van het pakket gemist ?

Kijk dan zo snel mogelijk op DHL Parcel Track & Trace met het in je mail ontvangen DHL zendingsnummer en je postcode kun je het pakket volgen, zien waar het ligt en ofwel contact met hen opnemen dan wel het afhalen op het aangegeven pick-up point van DHL. Neem dan a.u.b. de juiste legitimatie mee.

Voor vragen of overleg? Bel ons dan even met ons 035-6918072 of neem contact op via whatsapp rechts onderin de home pagina op mobiele telefoon of tablet.

Jazeker is dat mogelijk !

Je kunt ook een afleveradres van familie opgeven of van vrienden/vriendinnen of een werkadres. Maar geef dit dan duidelijk aan bij de bestelling.

Wij maken het dan overeenkomstig voor je in orde..

 

 

Jazeker, de wettelijk voorgeschreven bedenktijd is sinds 13 Juni 2014 op 14 dagen gesteld vanaf ontvangst product.

Neem binnen de gestelde termijn contact met ons op via mail zodat je gemakkelijk via de mail de ontbinding van jouw koop aan ons kunt melden, waarop je van ons z.s.m. een mailbevestiging van deze ontbinding tegemoet kunt zien.

Je kunt dan het product binnen de gestelde 14 dagen na ontvangst via pakketpost goed verpakt aan ons retourneren, echter zijn de verzendkosten voor het retourneren per pakketpost wel voor jouw rekening en dient het product ongebruikt te zijn !

De retournering binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, dient indien van toepassing ook compleet te zijn gelijk je het hebt ontvangen, dus met alle erbij gekregen sponzen, e.d.

Zodra het product weer door ons is retour ontvangen in de juiste staat (zoals hierboven aangegeven), zullen wij jouw het betaalde bedrag terugbetalen op het opgegeven rekeningnummer.

 

 

Wil je je product ruilen? Dat is geen probleem.

Je kunt hiervoor contact opnemen via mail met ons.
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Zijn er problemen bij het bestellen van producten en wat kunnen deze dan zijn?

Nieuwe klant:
-1-
Bij het invullen van de gegevens waaronder adresgegevens vergeet dan niet het huisnummer ook altijd in te vullen in de daarvoor bestemde rubriek, dus in dezelfde rubriek en achter de straatnaam.

-2-
Na het aangeven van betalingsmethode (bv. iDeal en keuze van bank) ook vakje voor zinnetje: “Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en accoord bevonden” aanklikken, er komt dan een zwart kruisje in te staan ! Is dat zichtbaar? Dan klikken op “Bestelling plaatsen” in groene balk en bestelling
via het opgekomen iDeal scherm afronden.

-3-
Kom je niet verder in het bestellingsproces, kijk dan even alle ingevulde rubrieken na met een rood sterretje* erachter of kijk even bovenin de bestelpagina voor de rood aangegeven aanwijzingen van hetgeen nog mogelijk mist bij de invulling. Als alles goed is ingevuld kun je verder met afronden van de bestelling.

Bestaande klant:
-1-
Heb je na het aanklikken van de betalingsmethode (bv. iDeal uw bank gekozen maar ook het vakje voor “Ik heb algemene voorwaarden gelezen en akkoord bevonden” aangekruist? Zoja, dan op “Bestelling plaatsen” klikken.

-2-
Ervaar je hier problemen en blijft het bestellingsysteem hier hangen?
Dan kan een tijdelijke bankstoring daar nog eventueel de oorzaak van zijn.

Check dan de site: www.allestoringen.nl/overzicht/ en zit de gebruikte bank ertussen, dan kun je nadat de storing is verholpen de bestelling alsnog afronden in je eigen klantomgeving door dan weer opnieuw in te loggen. Ofwel kies je een andere betalingswijze of andere bank indien dit mogelijk is.

Neem alsjeblieft contact met ons op als het desondanks niet lukt.
Uiteraard kun je ons tijdens kantooruren altijd bellen voor overleg en
vragen of gemakkelijk bereiken via de whatsapp chatfunctie.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

Heb je al gekeken bij onze Tips Urad Leercreme en Wiro Zeepsteen
Mogelijk staan daar nog tips tussen, waarmee het probleem is op te lossen ?

Is dat niet het geval, dan raden wij je aan om klachten meteen bij ons kenbaar te maken door ons te mailen of te benaderen via de whatsapp functie rechts onderaan de pagina op onze website.

Wij gaan ervan uit dat wij dit onderling en in alle redelijkheid en tot eenieders tevredenheid kunnen regelen.

 

Hieronder de link naar onze privacy verklaring onder regelen van AVG per 25 Mei 2018:

Privacy verklaring fa. Majoor in overeenstemming met AVG 25 Mei 2018.

 

Onze algemene voorwaarden:

Voor onze algemene voorwaarden volg dan ajb deze link

 

Voor meer informatie over ons en ons bedrijf.

Volg dan deze Over Majoor Bussum Urad en Wiro link

Jazeker, kijk voor leuke artikelen over onze producten en
toepassingen ervan op:
Majoor Bussum Urad en Wiro – Blog met schoonmaaktips link !

Vanwege covid-19 zijn er voorlopig geen beurzen waar wij aan deelnemen.

Vandaar onze oplossing hiervoor: “LIEVER SHOPPEN ZONDER SJOUWEN”.

Dus wil je het product gemakkelijk en snel in huis hebben?
Bestel dan in onze webshop Majoor Bussum Urad en Wiro
Dat scheelt sjouwen en boven 40,00 (binnen Nederland) ook zonder verzendkosten in huis !

Voor beurzen en data in het verleden waar wij aan hebben deelgenomen, volg deze link Urad Leercreme en Wiro Zeepsteen op welke beurzen was men aanwezig in voorgaande jaren?

 

Schoonloopmat:

STANDAARDMAT:
Wil je een schoonloopmat bestellen en die nare inloop van modder sneeuw en regen voorkomen ( bij ons al vele jaren “de vuilvretende mat” genoemd) klik dan op het artikel Schoonloopmat.
Daar kun je kiezen uit twee standaardmaten van resp. 50 x 80 cm. / 60 x 100 cm. met afgeronde hoeken.

MAATMAT:
Zoek je een mat voor in een luik of een mat op een speciale maat ? Dat kan natuurlijk ook. Geef dan via mail of Whatsapp de gewenste afmetingen op, dan reageren wij met een vrijblijvend prijsopgave.
Ga je daarmee akkoord, dan kun je door een mail aan info@majoorbussum.nl met afmetingen en opgegeven prijs, de kleurkeuze van de mat met je volledige adresgegevens de bestelling aan ons doorgeven. Wij sturen je dan een factuur via de mail voor de afgesproken prijs en na overmaking wordt de mat op maat gesneden en via DHL aan je verzonden.

Je krijgt dan nog een mail met bevestiging en met het zendingsnummer DHL van ons.

 

Magic Knife:

Dit schitterend en handige mes (ook mooi voor de feestdagen of als kado) is uiterst scherp geprijst
en je krijgt er (let op want op=op !) een handige komkommer, aardappel of bv. wortel slierten maker ( Magic Spiral) bij kado !

De Magic Knife plus Magic Spiral bestel je gemakkelijk via deze link: Magic Knife bestellen

 

Als je vraag niet bij veel gestelde vragen staat.

Je antwoord niet gevonden?
Stel hieronder dan je vraag of nog sneller,
via de Whatsapp !

Urad en Wiro

Ook af te halen

Nijverheidswerf 34
1402 BW Bussum
Nederland

Bekijk meer verkooppunten

Klantenservice Majoor Bussum
en veel gestelde vragen over Urad en Wiro